דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואה בערבות מדינה להון חוזר 

מאת    [ 12/10/2014 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 1825 פעמים ]

הון חוזר, במילים פשוטות, מסמל את הצורך של עסק בתזרים מזומנים למימון הפעילות השוטפת. מכיוון שישנם הרבה עסקים אשר בעקבות הפער התזרימי שלהם אינם יכולים לממן את כלל הפעילות שלהם, במיוחד כאשר קיים פער תשלומים בין ספקים ללקוחות, הם חייבים לגייס הלוואה לעסק. עסק שרוצה לצמוח מצריך גיוס הלוואה. זה יכול להיות מסגרת אשראי שתנוצל בעת הצורך, זה יכול להיות גיוס הלוואה ארוכת טווח לפעילות השוטפת, זה יכול להיות לקיחת הלוואות גישור ועוד. בשורה התחתונה, העסק חייב לגייס אשראי למימון ההון החוזר שלו וכאן נכנסת קרן סיוע לעסקים שדרכה ניתן לגייס הלוואה בערבות מדינה לעסק, דרך מסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים.

מה מסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים?

מסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים מעניק הלוואות בערבות מדינה לעסקים אשר מחזור ההכנסות השנתי שלהם לא עולה על 100 מיליון שקלים. דרך מסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים ניתן לגייס הלוואה לעסק בתנאים נוחים.


    • הלוואה בפריסה ל-5 שנים.
    • ריבית שנעה בין פריים+2.5% לפריים+3.5%.
    • דרישה לביטחונות מינימאליים, בין 75% לבין 90%.

מסלול הון חזור של קרן סיוע לעסקים הוקם במטרה לסייע לעסקים אשר ניצלו את האובליגו הבנקאי שלהם או שהבנק מבקש מהם ביטחונות רבים מדי כנגד קבלת הלוואה, לגייס הלוואה בתנאים נוחים עם הצגת ביטחונות מינימאליים. ההלוואה ניתנת דרך בנק הפועלים, מזרחי ומרכנתיל, כאשר המדינה נותנת ערבות לבנק כנגד ההלוואה. מסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים הוא הפתרון הטוב ביותר לכל בעל עסק המצריך הלוואה לעסק לטובת מימון הון חוזר או פעילות שוטפת. צריך להבין שהבנקים לא מענקיים הלוואות מסחריות בתנאים דומים לתנאי הקרן, אלא, בתנאים הרבה פחות טובים. הבנקים רוצים להרוויח ולכן לא מעניקים ריביות כאלו נמוכות בפריסה ארוכה כזאת. ברגע שמגייסים הלוואה דרך מסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים הבנק מחויב להעניק את ההלוואה בפריסה לחמש שנים ובריביות נמוכות, כפי שמפורט לעיל.

מומלץ לכל עסק קטן לברר את זכאותו לקבל הלוואה בערבות מדינה דרך הגשה במסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים. הלוואה בערבות מדינה תסייע לעסק במימון ההון החוזר ולא תייצר עול של עלויות ריבית גבוהות.

עסקים וותיקים וצעירים שמדווחים על גידול במכירות, ובעקבות הצמיחה הזאת צריכים לגייס עוד הלוואה למימון הון חוזר הם יכולים לפנות למסלול הון חזור של קרן סיוע לעסקים. לא משנה אם זה רכישת מלאי נוסף או מימון לצורך העסקת עובדים נוספים, כל צורך בהון חוזר מתקבל במסלול הון חוזר. גם עסקים אשר לא בהכרח מדווחים על גידול במכירות אך סובלים מפער תזרימי מובנה יכולים לפנות למסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים, במיוחד עם אותם עסקים סובלים מעלויות ריבית גבוהות ומעוניינים לצמצמם.

הלוואות בערבות מדינה דרך מסלול הון חוזר של קרן סיוע לעסקים הם פתרון מצוין למימון הון חוזר בקרב עסקים. צור קשר עוד היום עם חברת ייעוץ עסקי ובדוק אפשרות הגשה לקרן.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)


מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי


אתר הבית www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב